Idag = en glad dag!

Idag har jag varit extra glad, hihi. Vaknade lite lagom tidigt imorses med en söt hund bredvid mig! Klockan var då lagom mycket så det var bara att kila upp ur sängen och göra i ordning sig för att gå till bussen lite drygt 1½ timma senare! Linnea skulle också med bussen, så vi gick tillsammans till busshållsplatsen. När vi väntar på bussen ringer Frans och 33 minuter senare sitter jag på gågatan och avslutar samtalet för att sedan kila upp till körskolan. Hade då även hunnit vara inne en sväng på Ica och köpt lite lunch, haha.
Väl på körskolan hade jag körlektion, och idag gick jag igenom det sista nya inom körningen, imorgon börjar jag repetera! Efter att ha kört så satte jag mig och pluggade teori. Matade prov om och om igen och klarade andra repetionsprovet, och tro det eller ej, senare även nästa repetitionsprov. Och efter det kunde jag inte ge mig, så jag började med slutprovet direkt, och fick godkänt på första försöket! Gissa om jag var glad sen?!
Gjorde även de osedda frågorna, så nästa gång ska jag plugga vägmärken och de svåraraste tk-frågorna. Och göra om några prov, jag ska banne mig inte kugga uppskrivningen! Det vore inte likt mig!!
Skuttade runt hela dagen och var jätteglad i vilket fall som helst, och är fortfarande väldigt glad!
Jag fick även mina tider för halka och stadskörning! Det ska bli väldigt intressant, fast jag är redan nervös, haha.

Efter att jag var klar på körskolan mötte jag upp mamma och fikade lite, och åkte sedan hem. Skrev lite på projektarbetet och skulle senare åka in med mamma till Ulricehamn för att hämta Linnéa och samtidigt öva lite på att köra inne i Ulricehamn. Men precis när vi ska åka ringer Linnea och säger att hon missat bussen, och då fick jag den briljanta idén att vi kunde åka till Borås och hämta henne, det skulle vara en bra övning för mig, hehe. Så iväg mot Borås och hämtade Linnea och skjutsade hem Niklas, vilket gjorde att jag fick köra runt lite i Borås. Tack för att du missade bussen Linnea, haha!

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och läsa! New moooooon!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0