Onsdag

Fick besök utav Elin innan, det var väldigt trevligt!! Hon flyttar till Danmark på lördag och börjar plugga till läkare, häftigt värre. Kanske blir en tur dit för att hälsa på i vår om jag har tråkigt. Inte helt omöjligt!

Pratar även med Alexandra, hoppas hon flyttar hem snart så jag kan umgås med henne. Hon har redan lovat att jag står först på listan att hälsa på i deras lägenhet (om de flyttar hit alltså) för en fika :)

Och nu ska jag nog äta, tror pappa är klar med maten, blir crepes för övrigt. Sen ska jag skicka in min ansökan, ooooooh. Måste bara välja kort! Tycker Bea kan logga in på msn typ nu så hon kan välja åt mig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hallo:) spännande att hon åker redan på lördag! Du får tvinga henne att börja blogga så vi kan följa ulricehamns export till danmark:)

2010-01-21 @ 19:27:02
URL: http://annastohm.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0