Lördag

Tråkig dag egentligen, för jag har inget planerat, eller hade inget planerat rättare sagt.
Sov till 11 typ, sen slappade jag i sängen en stund till. Har sedan dess städat lite i mitt rum, börjar nästan få ordning på det nu. Ska fortsätta en liten stund till bara, och ätit lite.
Nu ska jag springa in i duschen, sen ska jag städa vidare, eventuellt byta lakan och sen får vi se vad jag hittar på!
Ikväll blir det i alla fall teater, skulle på den imorgon egentligen, men hade missuppfattat tiden så blev snabbt ändring till idag. Och ingen mindre än Elin ska gå med mig, det ska bli kul!
Kanske fotar rummet sen, om jag hinner bli klar, hoho.

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0