Glömsk, japp! Sjuk? eventuellt...

Har glömt av att lägga in kort från ommöbleringen, men det får vänta några dagar till. Är inte riktigt klart, och jag tänkte städa klart och röja undan allting först innan det kommer slutgiltiga kort! Går lite trögt dock, för jag vet inte vart jag ska göra av allt.. Men på lördag blir det förhoppningsvis klart!
Sen vet jag inte riktigt, men jag tror att jag är på väg att bli sjuk. Bihålsinflammation verkar det vara, inte direkt kul. Kunde knappt sova igår eftersom jag hade så ont, och lär nog inte bli bättre idag.

Gårdagskvällen gick åt till att titta på film med mor och även skriva klart min ansökan och mitt cv till ansökan. Så nu är jag klar med de delarna som jag var tvungen att göra själv! I helgen ska jag ragga mina referenser och få deras papper klara, och sen är det hälsodeklarationen kvar. Ska även leta reda på två kort och scanna in mina betyg. Oooh, måste bara komma på när jag vill åka med. Har skrivit juni i ansökningarna, men hade nog hellre kommit iväg lite tidigare, typ imorgon, haha. Får tänka på saken! Ska även kolla lite med Jörgen hur han tänker sig med Rom-resan och vårblandningen..

Nu ska jag försöka sova, bihålorna gör mig väldigt trött...
Nattinatt!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0