Det bästa med januari..

..är att de flesta tv-serierna startar i USA igen! TÄNK OM jag hade bott i USA i ett år, då kunde jag ju ha tittat på det på en tv för en gångs skull! Hade varit härligt. Men nu sitter jag ju hemma i Sverige, och planerar ju inte ens flytt till USA utan till England, hmm..
Aja, datorn får duga fint så länge! Stekte för övrigt precis klart kycklingen till min sallad imorgon, den blev aningen stark, men det kommer säkert smaka superbra. Gjorde min egen lilla marinad, tog nog lite för mkt röd curry, haha.
Nu ska jag titta på Grey's anatomy, på tal om nya tv-serieavsnitt ;)
Imorgon blir det jobb (konstigt nog..)! Nattifnatt!

Kommentarer
Postat av: therese

Riktigt gott! =9

2010-01-16 @ 10:15:44
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0