Tisdag

Idag har jag börjat leta efter resväska, började i väskaffären inne i Ulricehamn. Fanns några där som jag var lite sugen på, men efter att ha googlat lite på dem hemma så känns de som att de väger för mycket.. Så jag ska leta vidare! Inte kul när väskan väger 1/3 av vikten jag får ha med mig!

På fredag tänkte jag tvinga med Krista och se om vi hittar någon eventuellt, annars tar jag med mamma i nästa vecka! Skönt att ha det gjort, för så fort hon ringer så kan jag börja packa direkt i såna fall. Askalas!
Har även hunnit laga mat, kört Linnea fram och tillbaka från skola-hem-stallet.
Städat lite i köket, köpt två nya berlocker (!!), kanske ska fota dem och lägga upp här? :)
Frukost med Madde, vilket vi ska göra till en tisdagstradition fram till musikalen hanns även det med i morses.
Designat lite på min nya blogg, kan dock inte bestämma mig helt för hur den ska se ut. Får klura vidare på detta, men bara grunden är gjord innan jag åker så är jag nöjd!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0