Tisdagens att-göra

* Plocka undan i köket
* Tvätta
* Promenad
* Hämta tvätt
* Ev. handla
* Fixa iPod
* Plocka i mitt rum
* Åka till Lager 157 (nya jeans + jacka?)
Jag har redan börjat i köket, och ska bara slänga på mig lite kläder, har fortfarande pyjamas på mig, och sen ska jag fixa tvätten! Och sen blir det promead, sen betar jag av resten!
Härligt med lediga dagar, haha!
Hörs senare!

Update: Inte vet jag hur jag tänkte när jag skrev tvätt två gånger på listan, hämta tvätt ska nog vara hämta posten eventuellt..
Har gjort det mesta på listan dock, förutom plocka i mitt rum.. Meeeeeen, det gör inte så mycket, haha.

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0