Skattebesked, födelsedag och cykel

Vi kör ett litet snabbt inlägg!
Fick tillbaka mitt skattebesked, blir 13000 kr rikare när jag får tillbaka skatten, jag gillar't!

Min farmor fyller år idag, så det blev en tur till henne där vi åt smörgåstårta och pratade lite skit. Mycket trevligt! Fick även se Malins mysiga mage, ser ut att vara en söt liten bebis där inne.

En cykel, det ska jag ha i London. Vill ut och cykla omkring och se mig om, och kunna ta mig till tunnelbanan! Visst kan man ta bussen, men den tar 50 minuter, tunnelbanan tar 30 min. Känns lite lagom mycket, även om jag måste cykla i kanske 15 minuter för att ta mig dit, haha. Men då blir det både motion och resa på det!
De hade dock ingen cykel i familjen, men jag kanske kan försöka hitta en begagnad att köpa där, inte omöjligt!

Nu ska jag sova, sov så grymt dåligt inatt..

Kommentarer
Postat av: TESCHO - Webbdesign och mycket mer

Svar: Jag har tagit upp det tidigare här: http://tescho.se/fraga-datum-status/ :)

2010-04-08 @ 09:58:27
URL: http://tescho.se/blogg

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0