Borås!

Idag blev det en tur till Borås för att shoppa, kom hem med den hel del! Skor, jacka, vädringsställ, grendosa (vad heter det? sån där fördelare man kopplar in i ett vägguttag?), strumpor.. Saker som kopplas till London på ett eller annat sätt i alla fall!

Av någon dum anledning bestämde jag mig för att gå i klackar idag, så jag slet i Borås med mina onda fötter som jag trodde skulle ta död på mig! Det var skönt att komma hem sen och sätta sig ner och ta av sig skorna i alla fall! :)

Har även testat på en ny grej idag, jag bytte däck på bilen, tjoho! Fick för det första inte av navkapslarna från däcket, så det sket sig redan där. De fick pappa plocka bort.. Sen skulle jag skruva bort muttrarna, och skulle göra det för hand sa pappa. Slet som ett djur, men icke. Muttern rörde inte på sig! Då skrattade han och sa att han hade skojat och gav mig en maskin för det istället, tack pappa! Mycket vänligt av dig! ;)
Fick bort muttrarna, bytte ut däcket och skruvade sedan tillbaka dem. Pappa inspekterade, då satt mutterjävlarna åt fel håll, suck.. Skruva loss igen och tillbaka!
När jag hade gjort klart däck 3 kom pappa på att han hade ställt ut däcken fel, så det var bara att skruva bort ett däck igen och sätta dit ett annat. Så, fick skruva 6 omgångar allt som allt, på 4 däck, haha.
Hjälpte även till att byta däcken på mormors bil! Skruvandet blev jag ganska bra på, inte det andra.. Meeeeeen, jag får väl träna på't! Detta var ju ändå första gången, haha!

Nu ska jag sova! Uppdatering kommer kanske imorgon.. Kika gärna in på London-bloggen så länge! Där uppdaterar jag varje dag!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0