22 dagar kvar!

Nästa vecka jobbar jag sista veckan inne på väveriet, fick en chock när jag konstaterade det i morses. Jag var helt säker på att det var ytterligare en vecka kvar, men icke! Det betyder i alla fall att jag bara har 3 veckor kvar i Sverige! Jag tar lite ledigt från jobbet och är ledig i 1½ vecka innan jag åker, vilket kommer att vara nödvändigt då presenter ska fixas och det ska packas! Nog om det, ni får kika in på London-bloggen för mer info!

Jag har i alla fall inte mått så bra varken igår eller idag. Igår tvingade jag mig upp ur sängen för att sedan åka till jobbet, och konstatera på parkeringsplatsen att det inte skulle fungera. Åkte då hem igen och la mig och sov i några timmar till. Sen hade jag kramper i magen under hela dagen i princip, härligt..
Imorses mådde jag bättre, åkte till jobbet och klarade jobba fram till lunch. Åt på stan med jobbarkompisarna, satt ute för första gången, men åkte sedan hem. Mamma tyckte att jag var dum som inte kämpade, men det går inte. Så nu är jag hemma igen! Funderar på att sätta mig på trappan i en timma och läsa innan jag måste åka in för att hämta mamma. 

Annars i eftermiddag ska jag fortsätta rensa bland mina filer på datorn! Ska försöka hitta lite kort med att framkalla som jag kan ha i mitt rum nere i London sen. Behöver säkert fota lite nya kort på vissa personer, så det får bli ytterligare en sak att skriva upp på min lista med saker som ska göras innan jag åker..

Nu går jag ut i solen en stund i alla fall!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0