Mer jobb! :)

Har ju hela sommaren jobbat och slitit på Lidl, men nu börjar det närma sig sitt slut. Mitt sista schemalagda pass är nästa söndag, sen får vi se om de behöver mer hjälp. Det kommer de troligtvis att behöva, finns ju alltid folk som är sjuka, hemma för vård av barn eller behöver ha ledigt osv. Då står jag på listan över folk de ringer in!
Men nu till saken egentligen, idag fick jag ett nytt jobb. Det är ett vikariat för en kvinna som är sjukskriven på Bogesunds väveri, och de har försökt lösa hennes arbetsuppgifter inom personalen, men nu börjar det bli så mycket att göra så nu hinner de inte med hennes uppgifter + deras egna. Så på måndag ska jag dit och ta hand om hennes uppgifter. Har jobbat på den avdelningen innan, men aldrig ensam som jag kommer vara nu. Det blir intressant! Hon är än så länge sjukskriven fram till 15 september, men det blir troligtvis förlängt. Vi får väl se hur det slutar, blir ju jobbat några dagar i alla fall :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0