Måndagar borde bli den datorfria dagen för resten av året!

I alla fall för min del, så länge jag jobbar. Vilket jag kanske bara gör denna veckan med. Får nog tänka om lite där.. Fast hmm, håll med om att det vore rätt gött ändå? Att ha en dag då du skiter i datorn, och gör allt annat du har lust med. Stickar, syr, promenerar, städar, möblerar om, spelar piano eller gitarr (flöjt med förresten!), packar (om du ska åka nånstans, TURKIET NÄSTA VECKA!!) osv..
Borde försöka införa det, men jag vet nog redan nu att det kommer gå åt h*lv*e*e redan imorgon, haha.
Natti i alla fall, nu ska jag ladda batterierna inför en lång måndag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! :) Angående The Sims Livet i Lägenhet så får du spelet för 150:- inkl. frakt. Du betalar alltså bara 150kr för spelet :)



MVH / Emma (mrsems.blogg.se/)

2009-09-19 @ 10:14:25
URL: http://mrsems.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0