Falling in love, is such an easy thing to do

Just nu ägnar jag min tid åt att titta på serien The secret life of an American teenager. Inte överdrivet bra, men den duger fram tills mina underbara serier drar igång igen! :) Om 5 dagar börjar den första sändas i USA igen, sen kommer de andra börja sändas inom 4 veckor efter det. ME LIKE!!
Snart behöver jag inte leta efter halvbra serier att börja titta på för att roa mig. Elin, du borde börja läsa mer istället. Och skriva, kom ihåg vad du skrev här igår.
Nej, nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta kolla en stund, och sen kanske läsa om jag orkar. Men med min huvudvärk, så kanske inte. Det blir nog film, okej serie, idag med. Jobb imorgon med, sen paaaaaaarty!! Jävlar, måste packa väska! Lika bra att göra det nu!
Sen sover jag i mormors lägenhet och sen blir det Occapella på lördag förmiddag och Borås igen på kvällen, ska till Parkaden och lyssna på Capo och Incurvatus! Tar självklart med mig kamera, med minst ett låneobjektiv. Blir nog stora fotoväskan (den jag lånat). Kulkul! Ska bli kul att testa det jag älskar att fota med bättre objektiv, så jag vet vilket jag ska satsa på sen så jag får bättre bilder. Får nog testa blixten med, fast jag avskyr ju att ta med blixt, hmm. Testa skadar väl inte?
NU -> Packa
SEN -> Sova
Åh, svara på Kristins mail med ju. Det ska jag göra när jag har packat! :P
Natti till er i alla fall!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0