tåget tuffar vidare mot nya äventyr

Imorgon är det höstlov för alla (?) skolungdomar som gäller. För oss som tagit studenten väntar förhoppningsvis jobb, dock är det tyvärr lov för jämnan för många. Men det var inte det jag tänkte skriva om idag.

Detta är mitt 300e inlägg, och jag tänkte skriva något bra i det, men jag har glömt av vad jag tänkte skriva, haha. Ja gär väldigt glömsk har jag kommit fram till! Kom på ämnet, gick sedan ut i köket för att dricka lite hostmedicin, och när jag kom tillbaka till datorn hade jag glömt av det, hmm. Börjar jag bli gammal tro? ;)

Nej, men en sak kan jag säga! Första säsongen av Smallville slutade fruktansvärt spännande, så nu måste jag titta på ett avsnitt till innan jag försöker sova! Har redan börjat, så 40 min till, sen ska jag sova, eller läsa! Nu är New moon-boken snart slut för andra gången. Redo inför bion, CHECK!

Borde publicerat lite tuffa bilder, mina favoritlåtar och skrivit massa härliga citat. Skrivit något viktigt, det känner jag att jag borde gjort ikväll. Men jag orkar inte, för vet ni, jag har suttit och pluggat en stund ikväll! Det behövdes inför morgondagens fotografering i Jönköping.

Usch, nu svamlar jag bara när jag försöker komma på vad jag egentligen tänkte skriva om. Så nu slutar jag skriva, och hoppas att jag kommer på mitt ämne snart och kan skriva det i ett senare avsnitt, haha.

GODNATT! :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0