Tackkort

Igår beställde jag mina tackkort från studenten.. Redigerade till ett halvbra kort, och blev väldigt nöjd med resultatet måste jag erkänna! En William fick vara smakråd, och sen fick mor och syster godkänna, haha.

Bättre sent än aldrig, eller hur? Så om några dagar kommer mina kort, 40 st + en förstoring av kortet!

Nu ska jag vara duktig och städa här hemma tänkte jag, kunde inte sova inatt, så åkte aldrig till jobbet idag (inte bra! fy på dig Elin!) men när man somnar kl 6 och har sovit max 10 minuter under natten innan dess så känns det inte så lockande.. Så nu blir det städa, laga lite mat och sen blir det Jönköping ikväll, tyvärr. Har tappat suget för den kursen. Menmen, ska kämpa det sista nu! Bara lite mer än en månad kvar (och en sjuhelsikes massa rapporter att skriva klart..)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0