Städhelg

I fredags kväll hade jag 9 kompisar här, det var väldans trevligt! Vi åt pastasallad som jag slängt ihop under eftermiddagen med Kristas hjälp, och vi halvtittade på Idol samtidigt som vi pratade om massa kul! Efter det drog vi igång Wii och spelade mot varandra. Det var kul! :)
Tack ni underbara människor för en kul kväll!! Nästa gång blir det dans istället, för jag ska köpa mig ett dansspel till Wii!! :)
När de flesta åkte hem så stannade Krista och Alexandra kvar, de skulle sova här nämligen. Vi åt lite mer pastasallad, och spelade vidare på Wii med min syster. Vi höll nog på nån timma till, sen gav vi upp. Vi började bli lite väl trötta.
Somnade i tv-rummet efter att ha satt på en film, A cinderella story. De åkte sedan hem igår förmiddag.

Igår hade även mamma bestämt att det var dags för städdag här hemma. Mellan 14.00 och 17.00 så skulle vi röja nere i källaren. Det blev väldigt bra, fast jag gjorde nog inte så mycket. Bar mest ut påsar ut till bilarna. Linnea städade bland sina hästsaker och mamma fixade i förrådet. Jag röjde i och för sig lite på pappas arbetsbänk, vilket var nödvändigt! Sen skulle jag vara duktig och fylla på pellets, vilket resulterade i att jag skar mig på tummen. Höger tumme, skärsår från fäste till topp på insidan av tummen, ajajaj!
Idag är tummen svullen men jag tror jag överlever! ;) MÅSTE kunna spela piano på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: aha, kulkul!!!:D

2009-11-22 @ 18:00:58
URL: http://tvillingblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

åååååååååh!!! Om du köper dansmatta till wii kommer jag definitivt nästa bjudning också:D:D:D:D



Ja det var verkligen jätte trevligt!

2009-11-22 @ 18:49:24

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0