Läsa, läsa, läsa

När jag var på jobbet idag bestämde jag mig för att skippa datorn så länge som möjligt och göra något annat idag. Så det slutade med att jag satte mig vid pianot när jag kom hem och övade på det som ska spelas i orkestern på Tingsholm. Det är fruktansvärt kul att spela något annat än flöjt för omväxlings skull, och även om jag inte är överdrivet duktig så försöker jag i alla fall, och det känns som att det går hyfsat bra! :)

Sen var jag ute och gick med vovven, en liten kort sväng. Det blev så kallt om fötterna så jag gick inte den turen jag hade tänkt från början.
Och när jag kom hem startade jag datorn och kollade min mail samtidigt som jag kokade vatten, rostade lite bröd och satte mig i soffan, under en filt naturligtvis, i vårt för stunden tysta tv-rum och läste. Det var länge sen jag gjorde något sånt, och det ska bli oftare! Det var väldigt avslappnande, och boken tog slut innan jag reste mig upp igen, haha. En hel bok, på en dag, helt otroligt! För några år sedan var det dock konstigt om jag inte läste en bok per dag typ.

Nästa inlägg handlar om boken, missa inte det :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0