En dag på Tingsholm

Idag var det inget jobb som gällde, utan spela piano på Tingsholm! Tog med mig syster, eftersom hon började strax innan jag skulle träffa de andra. Vi hjälpte till att rigga det sista på scenen, eller det mesta rättare sagt. Stolar, sladdar och notställ osv ;)

Sen repades det i 1½ timma, sen var det dags för konsert! Det gick sådär för min del.. Blev nåt fruktansvärt nervös inför första låten, så den gick inte överdrivet bra.. Menmen! Resten av låtarna gick bra, förutom några ackord här och där, haha.

Ska tillbaka till Tingsholm ikväll sen och spela på en Öppet hus-konsert, får hoppas det går ännu bättre då! :)

Fick träffa Adina idag igen, det var väldigt väldigt väldigt kul!!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: hahah vi kan dela broderligt!! :P

2009-11-26 @ 22:08:56
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hej!

Jag har lagt upp lite bilder på olika klänningar, har svårt att bestämma mig. Hade varit skojj om du kunde lägga en kommentar, det hade hjälpt mig i mitt val. Tack på förhand!

2009-11-27 @ 11:23:57
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0