Tisdag

Kommer inte på några kul rubriker, menmen, jag tror vi alla överlever

Idag var det först årsmöte för kör- och orkesterföreningen. Så nu är jag ej längre ordförande där utan har lämnat över den posten till en mycket trevlig och redig Samuel! Tror han kommer fortsätta sköta mitt gamla "jobb" galant, haha.
Sen spelades det lite, repades med Majvor och löstes problem. Utvecklingssamtal, lite mer rep med bandet denna gången och sen en stunds matte, då jag dock gjorde annat. Vidare ner till musikskolan, tentade av Sång B, fick vg.. Är icke nöjd med detta, eftersom jag tycker jag förtjänar ett mvg, menmen..

Precis innan tentan fick jag ett kul samtal i alla fall, jag hoppas det leder till något bra i alla fall! Ska på arbetsintervju för ett sommarjobb på fredag, och jag ska banne mig göra mitt bästa för att få det jobbet! Jag vill, jag vill, jag vill!!
"Hej, jag ringer från ... och jag undrar om du har hittat ett sommarjobb, eller öhm, är du intresserad av ett menar jag, om du inte har hittat något annat alltså?"
Haha, ska nog ringa till min kusins sambo imorgon och prata med henne en stund, hon jobbar nämligen på platsen jag ska på intervju på! Kan nog vara bra att prata med henne!

Efter tentan fick jag i alla fall testa att köra min bil till och från Borås för första gången, det var intressant! Den är inte så stark, men vi är helskinnade allihopa! Fick även köpt ett par studentskor, en väska till balen och en bh som passar till både bal- och studentklänning!

Nu sitter jag och pluggar, och ska banne mig bli klar med projektarbetet innan jag ska sova!

Imorgon blir det Liseberg en stund på kvällen, whii!

Kommentarer
Postat av: Sara Small Town

Hej Elin,



Jag vill bara passa på och grattulera till körkoret: GRATTIS GRATTIS!



Sedan är jag bra avis på att du ska till Liseberg imorgon. Jag fullkomligt älskar karuseller (och framför allt berg-o-dal-banor)!



Ha så kul och lycka till i jaken på sommarjobb.



/Sara Small Town



(ps förresten vad pluggar du? ds)

2009-05-12 @ 21:56:58
URL: http://smalltownstyle.blogg.se/
Postat av: Kinga



Hej där!





Gillar du Twilight? Då vill vi tipsa dig om vår blogg!



Vi har för närvarande 2 tävlingar på bloggen, där vi lottar ut 5 ex av "Så länge vi båda andas", och en reflexskärm!



4 tjejer som skriver om allt som har med Twilightsagan o göra!

Vi har de senaste nyheterna, uppdaterar ofta, och kan göra det för att vi är så många!



Kolla in oss!



Kramar Kinga, designansvarig på
http://thetwilightsaga.se

2009-05-13 @ 17:46:50
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Andreas.Årzén

lycka till med pluggandet! :)



Hoppas du haft en underbar dag och att du får en grym kväll! Ha det bäst.

2009-05-21 @ 22:38:21
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: elin

Sv. Jaaa det ska det verkligen bli och jag går ut som 2aaa:D hehe

2009-05-25 @ 21:59:40
URL: http://noubaelin.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0