Söndag

Vi kör de senaste dagarna lite snabbt!
Onsdag, torsdag, fredag = skola, taxi åt alla som ville ner på stan och upp igen i regnet, vårblandningar, hem, sova.. Upp igen, skola, taxi, vårblandning, hem, sova, upp.. Ni fattar va?

Fast det hände ju i alla fall något mer i torsdags, jag var och hämtade min fina lilla blåa bil!! Så nu har jag den och åker runt i, så får mamma ha sin bil för sig själv igen (tror hon är ganska glad för det, haha). Ska försöka fota den när jag har fått den tvättad (nu är det massa pollen och skit på den) och sen kommer det in foton här på bloggen!

I fredags efter vårblandningen bar det i alla fall ner till den nya krogen i Ulricehamn, Atador heter den. Vi var ett kul gäng som tog oss dit, och kul hade vi! Dock stängde det redan klockan 1, och då hade vi precis kommit upp i varv, så vi begav oss upp till Sanna för att efterfesta. Där blev vi kvar till 3, sen var alla rätt trötta och begav sig hemåt. Då hade vi dansat och sjungt och haft allmänt trevligt!!

Igår vaknade jag nån gång på förmiddagen och satte mig och började plugga direkt, satt kvar och höll på med det fram tills kvällen, då tog jag min bil till Marbäck och hälsade på Krista. Vi tittade på film, pratade, skrattade och drack lite vin! Det var en mysig, lagom kväll för min del! Stannade självklart kvar över natten, man får icke köra hem när man har druckit vin, haha. Så åkte hem därifrån för en stund sen, och nu ska jag plugga igen!
Och så kommer det se ut resten av veckan, plugg, plugg, plugg.. Imorgon blir det att sitta kvar i skolan till eftermiddagen och sitta i mattestugan och repetera inför nationella provet på fredag..
Nu ska jag skriva klart projektarbetet förhoppningsvis!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0