Veckans planer!

Jag vet inte riktigt hur mina lärare tänker, men de tänker då likadant allihopa.. Känns som att de tänker att nu är äntligen musikalen över och det finns inget som stör vårt skolarbete, så då är det okej att lägga in läxor, prov och inlämningar hej vilt nu.. Jo tack, allt på samma vecka till på köpet..

Måndag:
Gehörs-och musiklära - Planka 1 låt  (Ej gjort..)

Tisdag:
Alternativ medicin - Prov på drygt 30 sidor + anteckningar från hela terminen (Pluggar just nu, men det är riktigt svårt!!)

Onsdag:
Inget?

Torsdag:
Svenska - Inlämning PM inför muntliga nationella provet (Vet inte ens vad jag ska prata om!)

Fredag:
Svenska -  En enorm inlämning om prosa och allt vad det är..

Visst, det ser kanske inte så mycket ut för er, men det är inga lätta saker som ska göras, vilket gör att hela eftermiddagarna och kvällarna kommer gå åt till detta.. Suck!
Jag vet inte hur mycket jag kommer orka.. Tänk om jag får jobbtid på onsdag kväll, då kommer jag ha beslutsångest! Tycker det är kul att jobba, men jag vet ju att jag egentligen inte hinner.. Får kolla upp imorgon om de gjort några scheman än eller inte..

Ska även hinna med lite körkortsteori och en körlektion, yay! Körkort, here I come, du ska vara mitt innan sommaren!

Aja, nu blir det plugga en liten stund till, sen ska jag sova!
Tvivlar förresten på om jag kommer orka hela dagen i skolan imorgon, måste på de två första lektionerna, men kanske åker hem efter det.. Känns som att jag är på väg att bli sjuk, och det har jag inte råd att bli, så det kanske är bättre att åka hem och plugga och försöka sova mycket istället för att gå på de två lektionerna som jag tvivlar jag kommer ha någon nytta utav ändå..

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0