Paus från tal = Köpa böcker!

Japp, som rubriken lyder, när jag tar paus från att skriva tal så passar jag på att köpa lite böcker, hehe.
Beställde precis 6 (!) st nya böcker, för 310 kr! Mycket bra pris tycker jag, hihi.
Beställde dessa böcker:
  • Twilight (Stephenie Meyer)
  • New moon (Stephenie Meyer)
  • Harry Potter och dödsrelikerna (J.K. Rowling)
  • Luftslott (Sheila O'Flanagan)
  • Den jag ville ha (Sheila O'Flanagan)
De två första böckerna har jag klurat på i 1 månad om jag skulle köpa, och nu blev det så, haha. Sen Harry Potter-boken, jag har de 6 första på svenska och den 7e på engelska, och min samling är ju inte komplett om jag inte har alla på svenska, så hittade jag den för 39 kr, och då slog jag till direkt, whiho!
Och de två sista böckerna, en underbar författare, och jag hoppade av lycka när jag hittade fler böcker av henne som jag inte hade läst, så då beställde jag dem också.. Hihi!!

Snart 310 kr fattigare, men det är det värt! Min bokhylla vill ha lite nya böcker att beundra! ;-)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Böckerna av Sheila är grymma, har läst dem båda :)

Hoppas du gillar dem alla! Ska nog också köpa böckerna i Twilightserien, för så bra som filmen var måste ju böckerna vara super :)

2009-03-25 @ 22:44:54
URL: http://skattkistan.blogg.se/
Postat av: IRMA ~ FOTOBLOGG -

SV: Jag vänder på objektivet :)

2009-04-08 @ 21:16:05
URL: http://liiilly.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0