Nånstans ska man börja!

Mitt rum är i total oordning, som vanligt.. Men jag har kommit på en sak som är ganska effektiv, om jag nu lyckas följa det!!
Jag har väldigt mycket saker i mitt rum, som alla som varit här vet om.. Det finns oändligt med saker typ, haha.
I alla fall, varje eftermiddag när jag kommer hem så passar jag på att röja på ett ställe, idag är det på ett litet skåp som min morfar gjorde till mig när han fortfarande levde.. Håller på att gå igenom sakerna som låg därpå just nu, ska bara kolla upp några cd-skivor jag hittade därpå innan jag fortsätter.
Jag tycker det är ganska effektivt att göra så här, visst, det kommer ta tid, men man får något gjort varje dag och tillslut kommer det troligtvis bli bra! Och det är bra att öva på att "städa" lite varje dag, det är alltid bra att ha i bagaget när man flyttar hemifrån sen, haha..

Lyssnar förövrigt på Kelly Clarksons nya album, det är riktigt bra hittills! Lär jag lyssna på fler gånger :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0