Mandel, en bitter sådan

Idag är en sån där lagom rolig dag.. Ingenting känns kul, och jag är bara allmänt ledsen och förbannad, sur och besviken och jävligt trött på allting!
Vet bara en sak som skulle få mig på bättre humör nu, men det lär inte ske, varken idag, imorgon eller någon annan dag i framtiden heller.. Fan...
Vill bara åka hem och sova och slippa allting, men det är ju inte direkt möjligt.. Det ska pluggas, pluggas, pluggas så fort det finns lite tid över resten av veckan, suck..
Jag orkar inte mer, och ursäkta för ytterligare ett deppinlägg, men jag hoppas att det ska hjälpa att skriva av sig, att jag ska börja må bättre nån gång, och att nånting ska bli som jag vill för en gångs skull..
Just nu känns alla framtidsplaner väldigt osäkra, och det gör mig ännu mer ledsen, för jag vill verkligen genomföra dem, men utan en viss person lär det inte hända, och jag vet egentligen att jag inte kan lita på honom för fem öre, men hoppas går ju alltid..

Jag lever på hoppet, men grodan hoppar iväg...

Kommentarer
Postat av: Jonnee

sv: all info om det hittar du på den här länken: http://jonnee.blogg.se/kamerautrustning

2009-03-17 @ 21:04:20
URL: http://jonnee.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0