Helgens planer!

En trött Elin tänkte nu redovisa helgens planer! Vi slänger även med kvällens planer, fast kvällen redan är över, så jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det..

Var iväg och jobbade i 3 timmar innan, det var väldigt enkelt och väldigt lugnt idag måste jag säga.. Fanns typ inget att göra, så det var mest bara att sitta och prata, men det var skönt att slippa sitta hemma och inte ha något att göra i alla fall!
När jag kom hem fanns det revben och potatissallad som väntade på mig, mumsigt! Sen blev det att kolla på det sista av Let's dance med mamma som satt alldeles själv inne i tv-rummet.. Hämtade dock dit datorn så jag kunde göra lite annat samtidigt! Har t.ex. börjat klura på en ny bloggdesign, en som ska vara betydligt snyggare och proffsigare än den jag har nu.. Lycka till säger jag bara, lär ju aldrig gå, haha..

Imorgon blir det i alla fall jobb i 8 timmar, och sen vidare till Sventagården för filmmaraton, fortsättning från i måndags! Kan bli trevligt, det hoppas jag i alla fall! Så lär inte komma hem igen förrän söndag!!
Och då blir det till att plugga, är jag duktig så sätter jag mig inte ens vid datorn, hoppas nästan på det faktiskt.. Men jag tvivlar på att jag kommer klara det, får typ bära ner datorn till garaget under dagen eller något, det skulle nog vara enda sättet, hehe.

Nu ska jag försöka sova i vilket fall som helst, känner att jag behöver lite sömn.. Har sovit i max 15 timmar sedan i söndags.. Har haft världens huvudvärk i flera dagar, och går runt som en zombie periodvis, och var på väg att svimma innan.. Nicht gut, kom igen nu Elin, soooooooov!

Nattinatt på er allihopa!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0