Fullmåne

Jag har alltid svårt för att sova, men jag har extra svårt när det är fullmåne. Det är totalt hopplöst att ens försöka typ.. Jag är trött, ögonen är liksom torra och det känns som att de vill sova, men resten av kroppen och speciellt huvudet vill det inte! Huvudvärk kommer på köpet till fullmånen, och sömnbristen därtill. Jättelyckat, haha.

Ska sitta och plugga en stund tror jag, det är lika bra att passa på när man ändå inte har någon att prata med och vet att man inte kommer kunna sova.. Ska korrigera klart idrottsinlämningen och sen får vi se vad jag känner för, antagligen blir det inget av det, men kanske att jag orka göra något! Skrev 2 inlämningar en natt en gång när jag inte kunde sova, då kände jag att jag hade utnyttjat tiden bra! Haha, vet att jag egentligen borde ha sovit, men vem orkar det?^^

Kanske blir till att leka vidare med bloggdesignen sen? Vem vet?!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0