Fredag, härliga (?) fredag!

Dagens dag, fredag... Det tror jag inte någon har missat direkt, men jag tänkte upplysa er om detta om ni skulle ha råkat göra det, haha.
Idag var jag väldigt ledig ifrån skolan, egentligen. Men sen, dum nog som man är så har man inte gjort de läxor man har behövt göra tidigare i veckan, så jag har väl i princip suttit med dem hela dagen. Hemtenta är ordet som dunkar runt i mitt huvud just nu, hehe.
Har även hunnit jobba i 3 timmar, hade en trevlig pratstund med Kaljo! :) Det var inte mycket folk ute och åkte idag i alla fall, så vi hade inte direkt mycket att göra.. Vad kan vi ha sålt, typ 6 som köpte endast liftkort och hyrde ut max 10 par skidor, tror att Skidshopen gick lite back ikväll^^
Det var i alla fall sista gången jag jobbade där ute, kanske sista gången för alltid, men förhoppningsvis bara sista gången för säsongen! Har jag möjlighet tänker jag lätt jobba där ute nästa år med, hihi.. Spara pengar till Australien-resan säger jag bara! Som jag verkligen hoppas på att den blir av, annars blir jag ledsen, riktigt ledsen.. Det är en av mina högsta drömmar, att åka dit, men jag tänker inte åka dit själv.. Men aja, det ska jag väl inte fundera över nu egentligen, haha.

Nu ska jag faktiskt röja lite i mitt rum innan jag ska sova! Det är väl en bra start på lördagen? (För nu är ju klockan faktiskt lördag^^)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0