Engagemang & påverkan

Bite my ass.. Gah, dumma tema, jag vill bytaaaaaa.. Men nej, det går väl inte, eftersom alla som läser Svenska B i hela Sverige ska ha samma, och jag ska ha mitt muntliga anförande imorgon.
Jag har inte skrivit talet, har dock lämnat in mitt pm vad talet ska handla om, men shit, jag kommer verkligen inte på vad jag ska säga.. Sitter och försöker skriva ihop det nu, har gjort en kass inledning och resten av texten lär inte bli bättre den.. Suck.. Det här är som gjort för att misslyckas!

För er som inte känner mig så skriver jag med extra många punkter när jag är irriterad..

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0