1.2, kan jag göra det bättre?

På lördag är det dags, då ska pennorna flitigt flyga över papprena och göra en massa kryss, haha.
Jag pratar naturligtvis om högskoleprovet, som jag ska göra för andra gången.
Jag tyckte ärligt talat det var ganska kul förra gången, så därför är jag väldigt sugen på att göra det igen!
Förra gången gick dagen väldigt fort, och jag hoppas den går lika fort denna gången!
Dock ska vi sitta i matsalen på Tingsholm och skriva, väldigt mysko lokal tycker jag, så lokalen var nog betydligt bättre förra gången, men det ska säkert gå bra ändå!
Angående rubriken, jag fick 1.2 på provet i höstas, vilket är över medel, och absolut över mina förväntningar! Jag trodde knappt jag skulle få poäng överhuvudtaget, men när jag fick resultatet blev jag väldigt chockad och glad! Haha.
De säger ju att man skriver provet bättre gång nummer 2, så jag hoppas självklart på att höja mitt resultat, men jag är inte säker på om jag kommer lyckas, men hoppas går ju alltid! Även om jag om någon borde ha lärt mig att sluta hoppas vid det här laget..

Aja, nog prat om det! Nu ska jag försöka få igång nåt spel och spela en stund, hehe. Imorgon är det sovmorgon till 12.30, me like!! Och då har jag idrott i 1½ timma, sen slutar jag. Väldigt trevlig dag måste jag säga!
På torsdag har jag två lektioner, och på fredag är jag egentligen ledig, men har flyttat min sånglektion tills dess just denna veckan. Att jag sen har lagt både klipptid och körlektioner på förmiddagarna gör ju att jag inte är ledig egentligen, men det är ju mitt eget val, och jag ska ha körkort innan sommaren, så det är lika bra att kämpa på!!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0