Inget speciellt idag..

Det blev inget direkt speciellt gjort idag, tyvärr!
Men jag var väldigt snäll mot en arbetskollega, L, som önskade att gå på semester en dag tidigare, och så tog jag hennes arbetspass imorgon och så får jag mer pengar och hon mer semester! Massa tack från henne och tack tillbaka! Mer pengar dör ingen av, haha :)

Och nu är det dags att sova, eftersom jobbet börjar vid 11 imorgon och jag ska försöka hinna med lite ärenden på vägen dit! Jordgubbar ska köpas, lämna tillbaka en bok och fixa lite inför kvällen. Det var nog något mer, men det får jag försöka komma på imorgon, haha.

Lite Breaking dawn på detta, sen sover jag gott snart!

Kan ju förresten dra min övriga dag lite snabbt!
Jobb 11-19
Sen bil till Borås med Adina för att besöka stadsparken och lyssna på Anton & Elin när de spelar där!
Sen tillbaka till Uhamn med Adina, och ev Krista i bilen, för att fira Sofies 18årsdag! Det blir myspys, även om jag måste åka hem tidigt eftersom jag börjar jobba 7.15 på lördag.. Menmen, kan sova gott på lördag kväll sen efter 12 timmars arbete!

Nu är det dags för sängen i alla fall!
Nattinatt folket, vi hörs om några dagar när jag hinner skriva igen, troligtvis söndag ;)

Kommentarer
Postat av: caroline

svar: okej, min dag har varit bra :)

vad gör dudå?

2009-06-26 @ 17:10:12
URL: http://carolinekero.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0