Privileged

Häromdagen började jag att titta på en ny tv-serie, Privileged!

Jag är, som ni alla kanske inte vet, helt galen i tv-serier! Jag följer ett antal, och när jag har extra tråkigt, eller det är uppehåll i de flesta utav dem letar jag reda på en ny som jag laddar ner, eller kollar på online ibland, och tittar rakt igenom hela serien på väldigt kort tid.
Denna gången var det alltså dags för Privileged..

Priviliged är en ny serie som hade premiär den 9 september förra året.
Den handlar om Megan Smith som drömmer om att bli framgångsrik journalist. För att lyckas blir hon ivägskickad av sin chef till en av hennes bekanta för att jobba åt henne och lära sig om livet hos en annan sorts människor än vad hon är van vid. Väl framme får hon jobbet, och jobbet innebär att hon ska vara lärare åt sin chefs två barnbarn.
De två ungdomarna går på High school, bor i Palm springs, och är väldigt bortskämda. De vill naturligtvis bli antagna till stora och fina colleges, men med deras betyg finns det ingen chans, och det är nu Megans uppgift att få upp deras betyg..

Än så länge är jag på avsnitt 5, och serien är ingen höjdare. Men det är helt okej, och eftersom jag inte har något annat att titta på för tillfället tänkte jag fortsätta med detta!
Ska återkomma med lite mer information när jag sett klart serien!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0