Överdrivna kommentarer

Tycker synd om dessa storbloggare som på något sätt blir ett slags reklamsätt!
Var inne och läste på Blondinbellas blogg, och på hennes senaste inlägg så är det någon som har kommenterat ett flertal ggr, räknade inte, men det var många gång och länkar till sin blogg. För att göra det extra "roligt" är det en länk till ett inlägg (har själv inte besökt personen, undviker jämt att besöka dem som bara skriker efter uppmärksamhet). Länken verkar i alla fall leda till en bild på Bella naken eller någon sådant. Mycket löjligt, och om det är sanningen eller inte, det tänker inte jag ta reda på genom att besöka personen i alla fall!

Sen finns det ju dem som länkar till sin blogg sisådär 100 gånger i samma kommentar, sånt är också löjligt! Visst, några gånger så att man kan lägga märke till dem kan vara okej, men 100 gånger (eller åt det hållet i alla fall) är väl lite väl extremt?

Så, en tanke från mig denna söndagen! Kommer fler snart tror jag, känner mig på tycka-humör idag!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0