Huvudvärk...

Idag var ingen bra dag.
Förstår inte hur jag ska orka med musikalen, har ingen ork att göra allt som behövs göras.. Visst, alla i klassen är stressade, men jag lovar att ingen känner som jag..
Vet inte hur jag ska förklara hur jag mår, men för att sammanfatta det i tre ord: Jag orkar ingenting..
Orkar inte ens tänka på det, men måste nog skriva av mig lite..
Jag är då med i vår marknadsföringsgrupp till musikalen, och vi har kommit igång med affischer osv, de håller nu på att designas utav mediaelever på Tingsholm, så för tillfället kan vi släppa detta.
Istället ska vi leta sponsorer, men det finns ingen tid på fritiden, utan det behövs göras på skoltid eftersom de flesta företag stänger runt 16.00..
Så imorses tyckte jag det var perfekt att passa på att göra detta under vår musikaltid då jag och Victor ändå inte skulle vara på scenen, men icke! Jag fick en tillsägelse från en av lärarna att vi inte fick göra det, samtidigt som framförallt en elev flög på mig och sa åt mig att vi fick göra sånt på fritiden, för det hade de minsann gjort i deras grupp..
GAH, jag blev så förbannad så när de andra började arbeta så gick jag bara därifrån och var borta i över en timma... Fick en sån jävla huvudvärk på det, så kl 12 åkte jag hem och sov i närapå 4 timmar..

Aja, så till det positiva:
* Jag har nu en dejt på balen, whii!! =)
* Jag har fått sova ut lite grann..
* Resan är bokad!!!!!!!!! :D:D:D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha jasså det är en dejt du har nu oxå? ;)

2009-01-25 @ 19:09:03

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0