Glädje!!

Den senaste veckan har varit bedrövlig, speciellt de senaste dagarna.. Jag har haft konstant huvudvärk, varit ganska deppig och gråtit alldeles för mycket..
Men idag har humöret verkligen stigit, jag är så glad!! :D
Så, vad är det då som hänt idag? Jo!

* Jobbat, med trevligt folk, nästan trevligare än vanligt faktiskt!
* Pratat i telefon i 20 min i sträck med samma person, och tyckte det var trevligt för en gångs skull!
* Ätit god mat! :D
* Diskuterat studentresa med ~A~!!
* Bestämt att studentresan blir till *bambambam* Ayia napa! Vare sig någon annan vill hänga med eller inte, haha. Imorgon ska vi bestämma hotell och sen ska det bokas senare i veckan!
* En av mina underbara vänner, ~K~, bestämde fikaträff med mig på tisdag, ska bli mysigt!
* Konstaterat att den person som jag trodde var min vän (främst en i alla fall) inte är värd min vänskap. Jag har andra vänner som jag bör slösa min energi på. Idag insåg jag att jag inte bryr mig längre! Om den sortens vänskap inte betyder mer än kärlek, då var det inte den vänskapen jag trodde det var. Men jag lever, och jag tänker resa mig och bli starkare av det här! (Tror redan jag är på god väg!!)

Kanske borde göra en sån här lista varje dag, med positiva saker, för att kunna släppa de negativa? Tåls att tänkas på! =)

Nu ska jag sova, tidigt för att vara mig, men det är värt ett försök!

Nattinatt!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0