Felsägningar och förbannade klackar!

"Elin, jag skulle behöva veta lite om spelningen i backen, tider och så?!"
"Ah, visst! Jag måste bara prata med... Haha, nu var jag på väg att säga min andra hälft!! Nej, men jag ska prata med honom och kolla vad han säger. Förhoppningsvis kan du få svar imorgon!"
"Okej, tack" S springer därifrån..
Jag och Alexandra sitter och gapflabbar en stund, haha!
Helt klart dagens roligaste, och dagens felsägning!!

Har idag sprungit runt i klackar hela dagen, allt för att försöka vänja mig vid detta innan musikalen, och student och allt sånt trevligt, så man orkar gå runt i klackar utan att benen domnar bort under en.. Men fy, usch vad det gjorde ont i fötterna idag. Påminn mig att aldrig gå i klackar nerför alla backar i Ulricehamn, det gör fruktansvärt ont! Att gå på plan mark och springa i trappor osv. är ingen fara, men att gå nerför, usch!
Aja, hädanefter får jag väl gå på plan mark helt enkelt, och ta buss och bil nerför gatorna, det kan ju funka, om jag nu ska envisas med att gå i klackar.. Annars får jag bara råka ha ett par extraskor i skåpet i skolan så jag kan byta till dem om det blir för jobbigt, haha..

Nu är jag trött, så nu tänkte jag sova!

Nattinatt människor!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0