Blondinbella

När jag ändå håller på kan jag ju skriva vad jag tycker om Blondinbella!

Jag tycker att detta är en fantastiskt tjej, bara ungefär 2 månader äldre än jag, och redan så framgångsrik. Jag är imponerad!! Det är inte många som skulle klara av en sån sak, varken när man är 18 eller 45. Helt otroligt vilken kraft det måste finnas i henne! Vill hon så kan hon erövra hela Sverige, hon verkar ju minst sagt kunna locka till sig precis vem hon vill, hon verkar ha fått den förmågan, haha.
Nej, men allvarligt talat, en mer framgångsrik 18-åring i Sverige får du leta länge efter, jag tror knappt man kan hitta någon!

För ett halvår sedan hade jag knappt hört talas om Blondinbella, vet inte hur jag fick höra talas om henne heller, men det fick jag i alla fall. Och sen dess har jag följt hennes blogg! (Började strax innan hon tog bloggpaus för er som minns detta..) Till en början hade jag inga åsikter om denna flicka, men det fick jag strax. Först tyckte jag att hon var patetiskt ärligt talat, men jag var ändå imponerad, så jag fortsatte läsa hennes inlägg och efter ett tag hade jag ändrat uppfattning totalt. Jag var riktigt imponerad och hade inte direkt några negativa åsikter! Men det ändrades snart igen, jag började tycka att hon var väldigt borta på ett sätt, hon var inte kvar nere på jorden brukar jag kalla det. Och det står jag fortfarande kvar vid! Hon är inte som en vanlig 18-åring nånstans, hon har tvingats att växa upp fort, och hon har blivit en överklassmänniska.. Allt hon köper är dyrt och märkvärdigt, och där förlorar hon mitt förtroende.. Speciellt när hon skrev i julas att hon hade råkat spräcka sin 10 000 krs budget..

Vad mer tycker jag om henne? Hmm.. Äh, lite sammanfattning kör vi istället!
Jag är mycket imponerad, men hade gärna sett att hon hade varit lite mer som en normal 18-åring istället för att flyga upp i molnen och hälsa på p.g.a. av sin framgång..
Så, för att vända detta till mig! Ja tack till pengarna, men bara så länge jag får stanna kvar på jorden. Jag vill aldrig tappa kontakten med den riktiga världen!

Kommentarer
Postat av: Andreas

håller med, hon är helt otrolig haha :)



Ha en underbar dag!

2009-01-18 @ 19:04:23
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0