Snart lov!!!!

Nu är det snart lov, 2 skoldagar kvar bara.
Det ska bli väldigt skönt, och sen efter lovet så blir det ordentligt satsning på musikal i 2 hela veckor innan det är premiär, och sen 5 föreställningar.. Undrar hur det kommer gå..
Vi repade idag på eftermiddagen, från 14.30-> och det gick väldigt bra! Mycket fortare än vad någon av oss hade räknat med, och det känns som att låtarna börjar sitta hyfsat bra nu. Jag ska försöka plugga lite text på lovet så ska jag nog klara mig utan manus snart! =)

Ja, lov då! Då ska det jobbas mycket, hoppas jag.. Jag ska i alla fall jobba hela helgen, hehe. Jobbar imorgon kväll från 17.30-20.00 typ.. Fredag vet jag inte tiderna än, det får jag och Rasmus komma fram till imorgon tror jag. Och sen på lördag blir det 9.30-15.00 och på söndag 9.30-17.30.
Kul säger jag bara!! :D
Ska försöka hitta på något på lördag kväll med, har en idé, får se om det går att få ihop!

Nu ska jag försöka leta mig fram i mitt mörka rum.. Min lampa gick sönder igår, och ingen ny fanns det att sätta i, suck..
Får försöka fixa en ny imorgon! Det är väldigt mörkt här i alla fall :O

Lägger in en bild på mig som Bet, sminket i alla fall, haha.
Fick hjälp av en tjej från Borås stadsteater idag som föreslog hur vi ska sminka oss. Såhär kommer jag se ut på ett ungefär:

OBS! Ignorera mitt inte så värst nytvättade hår.. Och vill du se bilderna i större format, klicka på dem ;P

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0