Present till mig själv!

Jag tyckte att jag var värd en present, så jag köpte mig en, haha.
Har ju jobbat ett antal timmar nu sen nyårsdagen, och jag har inte köpt någonting för de pengarna, förrän nu!
Har satt in en del av dem på körskolan, till körkortet för er som inte är tillräckliga genier för att räkna ut det själva, haha.
Nu beställde jag i alla fall 3 böcker, whiii!
Det blev:
Om jag kunde drömma av Stephanie Meyer
Eragon av Christopher Paolini
Gossip girl - För det är jag värd av Cecily von
Ziegesar
Böckerna + frakt blev endast 176 kr! Jag älskar när det är billigt!

Jag är glad, och hoppas att böckerna kommer snart! =)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0