Öppna din dörr?


Tyckte om denna versionen, duktig kille!! =)

Nu sitter jag här och gråter igen, haha.
Nej, så allvarligt är det inte riktigt. Men shit vad jag älskar den här låten, och idag kom jag på att mycket av texten stämmer in på mig!
För mig handlar låten om en önskan om att personen du är kär i ska öppna upp sig och säga att han/hon vill ge dig en chans. Man väntar och väntar, och hoppas och hoppas att sanningen ska vara det man hoppas på! Man gömmer sig i sina fantasier, av rädsla och man ljuger för att slippa bli sårad. Allt detta har jag varit med om det senaste året, men nu har jag vågat inse sanningen, men dörren är stängd.. Men snälla, öppna dörren??

För mig är dessa rader de som stämmer bäst in på mig:
Du var så vacker då som nåt jag aldrig kunnat nå
Och hjärtat slog ett slag för var förlorad dag

Jag gömde mig i fantasin
Så rädd för vad du kunde bli
Men var gång som jag ljög för mig
Så såg jag sanningen i dig
Nu står du här idag med allt jag någonsin velat ha
Och hjärtat slår ett slag för var förlorad dag

Öppna din dörr och säg att du vill ha mig här
Säg att du inom dig bär bara kärlekens röst
Och jag ska öppna min dörr och ge dig varje dag igen
Leva här för sanningen
Låt mig bli den som först öppnar din dörr

Kommentarer
Postat av: Andreas

bra :)



Ha en bra dag!

2009-02-03 @ 14:04:47
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0