Den där jävla dörren

Jag vill inte att dörren ska vara stängd, snälla öppna den?!

De senaste dagarna har inte varit toppen direkt.. Är trött på att behöva anstränga mig och försöka tyda signaler från en viss person hela tiden.. Det går inget vidare, eller jag tyder dem olika varje dag.. Inte konstigt att jag har huvudvärk!
Ge mig den där dumma handboken, jag behöver den mer än någonsin..

Och Krista, var är du?! Dig behöver jag verkligen prata med.. Mer än någonsin typ :S

Och orka att helgens planer blir krossade nu, när det typ inte hinns med att planera något nytt.. Jag blir väldigt, ja, frustrerad är nog rätt ord!
Ge mig massa tallrikar jag kan slänga i en vägg eller nåt, och en boxningskudde, eller något annat jag kan ta ut mina aggressioner på..

Och jag vill inte sova, det betyder att det snart är lördag, och jag hatar lördagar..

Kommentarer
Postat av: Heyli

tacktack :)

2009-02-08 @ 00:26:14
URL: http://heyli.blogg.se/
Postat av: Alex

Förlåt för att jag lyckades förstöra din/eran överraskning för mig =/

2009-02-10 @ 21:51:04

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0