Vinst!

Traditionsenligt sitter hela familjen Borgström och spelar Bingolotto på dagen före dagen! Idag blev det vinst för min del, två Sverige-lotter ska hämtas ut! ;) Kan ju bli en bra vinst av det, håll tummarna!
Enligt tradtionen har vi även slagit in julklapparna nu under kvällen, så nu ligger de så fint under granen och väntar. I alla fall de som jag och min syster slagit in, mors ligger fortfarande i tvättstugan och väntar på att få komma upp till dess blivna ägare, haha.
Imorgon är det julafton (undrar vem som har missat det?!) och för en gångs skull blir det en vit jul, mys!! Är lite nyfiken på vad som väntar i mina paket, jag har ingen aning om jag ska vara ärlig! Den som lever får se, om ett dygn så vet jag :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0