Veckan som gått!

Veckan började bra, lugn och skön med lite plugg. Sen fortsatte det jävlar i mig i tempo!

I tisdags var det först orkester i 1½ timma på morgonen, sen var jag kvar i skolan och var hjälplärare en stund och efter det åkte jag till frisören och fräschade upp mitt hår! (Blev lite för kort, men det var nödvändigt, de slitna topparna behövde försvinna!) Sen skulle det varit orkester igen, men det blev inställd! Så hem och plugga igen.. Sen kom Elin hit på kvällen, och det pratades mycket och det var väldigt trevligt att träffa henne! Var länge sen!

I onsdags var det jobb och sen fika på stan med Krista, vilket slutade med att jag och hon fick sällskap av Jörgen! Sen blev det övning inför kvällens konsert, och sen konsert i två omgångar! (Occapella tillsammans med Ulricehamns lucia var det för övrigt!) Trevligt värre, och andra konserten var den bästa! Hem, aningen trött och ont i fötterna och ner i sängen.

Torsdag var det jobb igen, sen var det planerat orkester igen, men även den blev inställd. Så det blev en tur hem, och slängde på mig på lite smink och bytte kläder för att sedan åka tillbaka till jobbet och så blev det julfest där! Det var kul, vi kom hem sent, och jag somnade naturligtvis ganska fort återigen.

Det var segt att gå upp i fredags, usch så segt det var. Var helt död fram till frukost, då vi fick äta rester från julfesten. Gott! Sen blev jag lite piggare, men var sleten som attan..

Efter jobbet åkte jag hem, slängde i mig lite mat och sen tillbaka till stan igen. Där gick jag på ansiktsbehandling, skööönt! Fast det gjorde ju naturligtvis aningen ont när det var dags att börja klämma i ansiktet. Men åh så skönt det är nu efteråt! Känns som en helt ny hud, härligt! Fick med mig lite småprover hem, stor risk att jag köper på mig nya produkter snart, dum som jag är. Borde göra åt mina gamla först!

På kvällen sålde jag biljetter till Tingsholmskörens lucia! Kanske fortsätter med sånt i framtiden med, Jörgen fick en liten idé! ;)
Fotade sedan när de sjöng, och sen efter att ha tjötat lite skit så blev det full fart hem och Idol-finalen!! :D
Mer om det i nästa inlägg! :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0