Uppe med tuppen

Idag kände jag att det var dags att gå upp lite tidigare, för att dels få en längre dag, och dels för att kunna sova ikväll. Så jag anmälde mig igår att skjutsa Linnea till skolan! Upp vid 7.30, sen skjutsade jag in henne en kvart senare. Fick en chock när jag kom ut, snö! :O Inte mycket, men ändå!
Handlade lite på vägen hem, så jag och Lina har något att äta när vi har pluggat en stund. Blir kyckling och ris, mums. Sallad och sås får jag nog försöka fixa med!
Så nu ska jag slänga i mig lite frukost, och sen skära salladen och göra i ordning riset, så går det fortare sen!
Förresten, kul att statistiken håller sig uppe, fast jag inte har skrivit något på flera dagar!!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0