Time to sleep

Nu har Johanna gått, det var mysigt att hon kom hit!! Tack Johanna!! Vi tittade på Robinson, kombinerat med massa prat, och sen på filmen 28 dagar (gick på 4an ikväll) även den kombinerad med massa prat, haha. Det gick åt lite godis, men några popcorn poppades aldrig. Dem glömde vi av, de stod i köket och väntade på oss!!

Nu har jag krupit ner i sängen, ska titta på en film med söta vovven bredvid mig :) Eller ja, film blir det väl inte, utan ett avsnitt av Smallville! De senaste kvällarna har jag somnat till avsnittet jag försökt titta på, inte för att det var dåligt utan för att jag varit trött! Vi får se hur det går ikväll, haha.
Imorgon blir det först plugg och dusch på förmiddagen, sen ska jag in på julkonsert på kvällen. Får se om jag släpar med mig kameran eller inte, har fortfarande inte gått igenom korten från förra årets konsert, SKÄMS PÅ MIG, fast å andra sidan så fotar jag färre kort nu än då, vet hur jag ska ställa in kameran nu för att få korten bra :)
Aja, vi får se vad jag bestämmer mig för imorgon. Nu blir det Smallville! Nattinatt!!

Btw, Bea. Det kommer bli amazing, längtar! Funderar på att skippa mina idéer och åka tidigare. Känns så avlägset till juni.. Kanske kommer och hälsar på annars, en helgtrip! Vad sägs om det? :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Varsegod Elin;) hahaha! Ja det var verkligen trevligt=)

2009-12-06 @ 13:13:42

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0