GI, Rimmel & London

Har börjat läsa lite om GI, en viss Madde har inspirerat mig lite! Ska läsa lite till, sen kanske det blir att testa det, vore intressant :)

Försöker även hitta vart jag kan köpa Rimmel-smink på nätet, hittar det ingenstans! Har hittat en mascara jag älskar, av just det märket, och har hittat att man kan köpa det på Kicks, men ingenstans online. Och de har slut på mycket av produkterna på Kicks inne i stan, i flera märken. Får hoppas det kommer in nytt snart!

Sen vill jag köpa en bok om London, måste plugga lite om staden innan jag flyttar dit! Var inne på Bokia idag, men hittade ingen bra då.. Vi får se om jag kanske får någon i julklapp! Annars får jag gå och kolla på biblioteket kanske, något måste väl finnas där? :)

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, coolt. Jobba på!:)



Har inte parelle Rimmel eller lindex? Det har dom haft innan iaf. :)

2009-12-13 @ 19:31:51

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0