The winner takes it all

Hädanefter ska jag ha låttitlar som rubrik jämt, fast det kommer jag säkerligen att glömma av om bara en dag eller två, haha. Men idag blir det en låttitel i alla fall!
Och låttiteln kommer bara för att jag idag tänkte tipsa om just denna låten, mycket vacker låt, och det är ju ABBA och det säger väl allt?
Här följer först ABBA:s version, och sedan kommer versionen från Mamma Mia!-filmen!
 
ABBA
Meryl Streep

Nu ska jag ner och försöka spola ur vårt badkar och se om jag kan ta mig ett bad. Det var länge sen! Tar faktiskt med mig dator ner, men bara för att ligga där och kika film, inget annat, haha.
Måste poppa mig lite popcorn med, det var länge sen (i alla fall 2 dagar sen), men det var framförallt länge sen jag badade och åt popcorn samtidigt. Egentligen ska man ha passionsfrukts-Mer till, men vet inte om det ens går att få tag i längre? Det måste jag undersöka!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0