Min nya idol!

Emelie, Emelie, Emelie. Gammal bild dock, hittade ingen annan på kameraskygga Emelie..
Jag vet att hon tycker att jag är konstig som tycker att hon är så bra, men någon gång hoppas jag att hon inser hur bra hon är! Var idag återigen på Torpa slottsteater för att titta på "Systrar - En lektion i kärlek". Vilket förövrigt är en väldigt, VÄLDIGT bra uppsättning!

Emelie har i alla fall huvudrollen, och spelar en arg, riktigt arg, och bitter politiker vid namn Kathrine (med reservation för stavningen på namnet). Hon spelar riktigt bra genom hela föreställningen, det är inte en sekund jag tvivlar på hennes karaktär för fem öre, och jag är imponerad av hennes skicklighet. Första gången jag såg föreställningen var jag riktigt imponerad, idag satt jag och rös så fort hon kom in på scenen.

Emelie, vare sig du vill eller inte vill tro på dig själv så tror jag på dig. Jag tror på dig något enormt, och jag är helt säker på att du kommer gå långt, riktigt riktigt riktigt långt bara du vill och har orken till att göra det!

För er som läser detta, ni hinner fortfarande gå och se föreställningen. De spelar hela veckan ut, gå in på www.torpaslottsteater.se för mer information!

Kommentarer
Postat av: emelie

du får mig att rysa, fan vad glad jag blev nu. du gjorde min dag. for real.

puss

2009-08-05 @ 00:23:12
URL: http://emeliehannakarolina.blogspot.com

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0