Krasch, borta..

Igår var jag på bio, ska skriva mer om det imorgon. Tänkte bara dra en snabb update! När jag kom hem från bion skulle jag ordna det sista med datorn så jag kunde installera om den. Kopierade över alla bilder, och musik, till den externa hårddisken. Skulle sen ta bort mapparna från datorn, och då försvann de natuligtvis från den externa hårddisken med.. Med min maximala otur.. Håller just nu, har hållt på i snart ett dygn, med att försöka återställa korten. Är inne på program nummer två som ska kunna göra detta, och hoppas innerligt att detta kommer fungera!
Annars får jag nog lämna in datorn, och be dem hjälpa mig. Jag behöver mina kort!! :(

Nu ska jag sova, börjar jobba om mindre än 6 timmar.. Nattinatt, hör av mig imorgon igen!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0