Dagen, och funderingar

Vi hade en väldigt mysig dag i Skövde med hustitt, hallonpaj, regn, sol, leksaker, te (eller kaffe/cola som de andra drack) och provning av cykelstol till lillkillen!
Hade med mig kameran, men fotade tyvärr inget..
Det blir definitivt fler turer för att hälsa på den lilla familjen i deras fina hus! :)

Nu sitter jag och funderar över två saker egentligen. Den första är om jag vill gå i Mullsjö om jag kommer in där. Den andra är om jag ska köpa mig ett nytt objektiv till min kamera, och i så fall vilket. 
Okej, jag kom på en tredje grej. Ska jag köpa mig en ny mobil? Och i så fall, vilken?
Hmm, ska fundera en stund på dessa saker, så kanske jag återkommer sen!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0