Nattfunderingar

Jag älskar att se på film, just det att få vara delaktig i någon annans värld och vara med om deras historia är väldigt intressant tycker jag. Men för tillfället har jag ett dilemma, jag hittar inga filmer som får mig att vara lycklig efteråt, alla lyckas få mig att må dåligt..

Romantiska filmer får mig deprimerad, för jag blir så j***a avundsjuk på det de har, och att jag inte har något sådant..

Skräckfilmer gör mig rädd och jag vill bara krypa ner i någons famn och gömma mig där.

Komedier skrattar jag åt, visst, men jag vill ha någon att skratta med. Och jag blir alltid ledsen i efterhand eftersom jag inte är den glada vanliga jag nuförtiden..

Sorgliga filmer, typ drama kanske, gör mig jätteledsen. Jag lipar något enormt åt filmen, för att sedan börja gråta åt mig själv, åt alla tankar som startar i huvudet under och efter filmen.

Orkar inte räkna upp fler genrer, men kan hitta något till varje i alla fall..


Sen det där med vänner och så.. Jag har inte längre någon riktigt nära vän, och det är stundtals väldigt jobbigt. Jag har många bra vänner, men inte någon riktigt nära. Och det är svårt, extra svårt när föredetta vänner vissa sina rätta jag. Och när de vännerna man fortfarande har kvar börjar bete sig mysko. Då vet inte jag vad jag ska tänka, hur jag ska tänka eller hur jag ska kunna somna..

Vad har jag gjort? Var tog du vägen, jag vill ha tillbaka dig som du var den där kvällen för bara några månader sedan. Då kände jag mig trygg, ge mig den känslan igen.. Var den där underbara vännen igen, jag behöver det.. Efter allt som hänt strax innan det så var du en av få jag verkligen litade på. Idag vet jag inte om jag kan det längre, och det tär på mig något enormt..

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0